18 May 2011

oto koltuğu..

balböcüüümün oto koltuğuna alışma süreci biraz sancılı geçti... aslında uzun sürmedi hakkını yemiyim ama ilk zamanlar emme derdi olduğundan 3 dk.koltuğunda 33 dk.kucağımda yolculuk ederdik..o koltuğa, güvenlik konusunda biraz titiz olduğumdan sırf en iyisi olsun diye o kadar para verdim ki kullanılsın diye ya 3 çocuk daha doğuracaktım yada yaklaşık bi 40 kilo kadar verip kendim oturucaktım..neyse şimdilerde hem meme yok hemde dikkati çekecek başka şeyler bulabildiğimden eh birde dışarıyı daha rahat görmeye başladığından eskisi kadar sıkıntı çıkarmıyor ama arada özelliklede karanlıkta hoşlanmıyor oturmaktan..bu arada birde omuzlarını tutan kemerleri çıkarmayı keşfettiğinden beri zaman zaman koltuğa yarı bağlı gidiyoruz..aynı şeyi arabasındada yapıyo hatta artık iyice büyüdüğünden daha biz bağlamadan arabanın ön korumalığın arasından süzülüveriyo sıpa!!!







bebek arabası neysede oto koltuğuna oturmadığında üzülüyorum çünkü çok önemli çok mu erken alıştırmak lazımdı bilmiyorum ama büyüdükçe kolaylaşıyo diyebilirim..

Hiç yorum yok:

Sayfalar