30 May 2011

kakuu

Anladım ben yaz gelmicek..zaten baharda gelemeden gitti..
balböcüümde haftasonu hastaydı bense şimdi burnumu çekip duruyorum aman monitöre fazla yaklaşmayın..(espriye bak be)
neyse yazasım yoktu pek ama çok arada vermek istemiyorum..

haftasonumuzun bir kısmı zeynomum deyimiyle kaaku, bana kalsa kayu ama adamlar yazmış caillou neyse bak yine uzadı lafım ve pepee izleyerek geçti..bizimki pepeeyi daha çok seviyor ama evet henüz çok küçük olmasına rağmen kakuu çılgınlığını bizde yaşıyoruz..bu tip konularla ilgili sürekli yeni şeyler duyuyor, okuyorum yararları-zararları..kafa oluyo çorba..ama ben çoğu şeyde olduğu gibi bundada çizgi film-tv-bilgisayar abartmamak lazım diye düşünüyorum ama sadece düşünüyorum çünkü bazen öyle bi tutturuyolarki susturmak için mecbur kalıyosun yada sen bişey yetiştirmen gerektiğinde alıp kendin oturtuyosun çocuğu çizgi filmin başına yada feryat figan üstünü giymek istemediğinde veya çorapsızlıktan donmuş ayaklarına 18.kez giydirdiğin çorabıda çıkarıp attığında mecbur kalıyosun “aaa bak kakuu başlamış” diyip çizgi filmlerden medet umup üst-baş-çorap giydirmeye ne ebeveynlik ama..



eminim henüz çocuğu olmayanların arasında halaa şu tip diyaloglar dönüyordur.

aaa tv mi ???
olur mu şekerim el kadar çocuk televizyon mu izler?
bilgisayar mı? Yuh artık radyasyon nedir bilmiyo mu bu ana babalar?
yazık ayol ne o öyle oyuncak etmişler cep telefonlarını resmen..

neyse sıra onlarada gelecek..

tabiiki bilinçli anne baba olmak için çok şey düşüyor bizlere, bazen eminim yorgunluktan yada zamansızlıktan ihmal ediyoruz onları, yada ne biliyim elbet hepimizin sıkıntılı dönemleri oluyor ama işte onlarında emeğe, ilgiye,şevkate ihtiyaçları var bunu onlara sadece bizler verebiliriz, biraz sabır lazım işte (diyene bak)..

yahu ben nasıl başlamıştım yazıya nerelere geldim neyse iyide oldu ama bu havalar ne zaman iyi olur bilmem..acaba diyorum bi kar yağsada şu mikroplar bi günlerini görseler mi?? Olur mu olur..valla kışın bu kadar hasta olan duymamıştım..

Hiç yorum yok:

Sayfalar