23 Mar 2012

arkası yarın-5

Nasıldım ama hergüne bir post şahaneyim valla!
eee bugünde cuma burcu kaçar haftasonu bi bolu yapıp azıcık dağ havası alalım diyoruz derkende kaymak değil amacımız tabiiki "yemek" evet eş durumundan bildiğin mangalcıyız:)


                                      haftayı babayla-zeynoşun görüntüleriyle kapatıyoruz efenim..




hoş bırakılan sigara babaya gıdık olarak döndüğünden (gerçi bi üç yıl oldu bırakalı benimde üç bıçık he he)kendini salonlara atıp spor hocalarına emanet ediyor artık sanırım bende takılacağım tekrar tez zamanda peşine..


                                    

hani varya yiyip yiyip kilo almayanlar diyet nedir bilmem diyenler..bir daha diyorum gelirsek dünyaya ne kontes ne prenses onlardan biri oluversem çok mu allahım?


        


neyse artık yaz geliyor yer karpuzu otururuz anasını satıyım soğuk soğuk ohh yanında light beyaz peynir allaaahh değmeyin keyfime (yalan!) yada ne biliyim salata soda mesela favori ikilim hi hi hi!


kuru incir yerken..çocuk şimdiden alışsın bunlara..


derkeeeeennn geldik bir postun daha sonunaaa..
çabuk oldu di mi?


yok mutlu pazarlar yazan yok hayırlı cumalar dileyen dedim benim neyim eksik ayol bende bi kapanış postu hazırlayıp önce sağlıklı sonrada şekerr gibi bir haftasonu dileyim o zaman..
tamam tamam uzatın len yanakları bide öpüverende tam olsun;))

5 yorum:

yadigar olam dedi ki...

sizede mutlu haftasonlarıııııııı :)

Nil dedi ki...

ben de ben de. yatsam kalksam zayıf olsam. offf. nasıl gıcığım o tiplere bir bilsen. dünyayı yerler tık yok.
biz de spor salonuna yazılacaz ama hala tembelliğimize yenik düşüyoruz.
ben bıraktım da eşim hala bırakamadı o illeti :(
ii haftasonları

Burcu dedi ki...

sağol yadıgarcığım;)

Nilhan, darısı eşinin başına artık..

mrv dedi ki...

Resimlere bayıldım. Bu blogunuza ilk ziyaretim, artık sık sık uğrarım :)

Sevgiler!

Burcu dedi ki...

mrv, (merve diyesim var ama doğru mudur?:) çok teşekkürler sevinirim uğra tabii bende gelirim seve seve:)

Sayfalar