20 Şub 2011

1.yaşgünümüz...

Amanın bir telaş bir heyecan güzeller güzeli zeynebim 1. yaşına girecek..
“tez başlaya hazırlıklaaarr”
Valla haftalar öncesinden başladık bizde hazırlıklara..hakikaten çok keyifliydi..
Bayrama denk geldi ve bayram gibi güzel geçti.. Evimizde kutladık ve çok yakınlarımız katıldı. Davetliler, ikramlar, eh birerde minik hediye hazırladık gelenler için, sıcak samimi bir gündü..


pastanın süslemesini bi gördümm:-( daha doğrusu pasta tamamda ya tepesinde oturan kız??? yahu be adam ben ne anlattım sen ne anladın..o pastanın üstündeki koca kız ne??? hadi kız kocaman peki ya kırmızı elbise??? tamam kırmzıyıda geçelim ya sarı saçlar???
alt tarafı bi süs deyip aldırmamaya çalıştım..ama sinir oldum yav:-((

bunlarda kuzum için hazırladığım kurabiyelerin bir kısmı..


prensesim benimmm...

insan hakkaten herşeyin en iyisini en güzelini istiyor çocuğu için naapsa az sanki. Kızımın rengi yine lilaydı..pastamızda öyle.. bende azıcık uymaya çalıştım ona..
Allah zeynebime sağlıklı, mutlu,uzuuun bir ömür verir dilerim.Tabii herkesin evladına..

Sayfalar