17 Eki 2011

one day

cuma akşamı koray’la gittik bu filmi izlemeye..çoook uzun zaman olmuştu sinemaya gitmeyeli..iyi oldu..öcesinde bi yemek ardından filme girdik..haa üstelik bide “love seat” de oturduk ha ha!
                                                                      güzel bir filmdi..


Bi kere “one day” bence bir film için yeterince güzel bir isim..filmde güzeldi gerçi araya bu kadar uzun zaman girip sinemaya hasret kalınca ne olsa iyi giderdi..güzel işlenmiş bir hikayeydi, anne hathaway doğru seçimdi (bilirkişiye bak..) patricia clarkson (esas oğlanın annesi) çok zarifti..jim sturgess lütfen saçlarını kısa kullan (yerine başka bir aktör? tartışılır) dönem detaylarını güzel vermişlerdi hoşuma gitti.. kitabını okumamıştım ben ama fazla detay barındırdığından sıkılanı duymuştum ..



filme gitmeyenleriniz vardır diye fazla yazmıyorum ama ağladım tabii sonunda ehh o da işin şanından.. gerçi beni ağlatmak zor değildir zaten ota b.ka ağlayabilirim ya (o da insan olmanın şanından) neyse üstteki ve alttaki resimler gibi sahnelerde güzeldi..


iz bırakır mı sizde bilmem ama keyifli vakit ve biraz duygusallığa birebir helede dışarda yağmurlu bir sonbahar günü varsa..

Hiç yorum yok:

Sayfalar