23 Kas 2011

asansörlere özgürlük!

ya kurbanınız olıyım şu asansörleri rahat bırakın daha doğrusu alışveriş merkezlerindeki asansörleri rahat bırakın daha da doğrusu bize bırakın!!!!
bak arkadaş!
bu asansörler gebeler, bebeler, neneler ve engelliler için yapılmış!!
sen ne arıyosun orada?
80 bin tane yürüyen merdiven var..
eh seninde alin ayağın sağlam maaaaşallah..
e binsene şu merdivene hem ne güzel bak bi neviiiii üstü açık asansör!
yükün çok olur anlarım e hadi çok acil bişey olur anlarım ama alışveriş merkezine zaten gezmeye geliyosun yani vakit öldüreceksin di mi???
e bizim ne suçumuz var?
yani utanmıyosunda bizim elimizde bebek arabası -çantası vs..sen elin cebinde gezmek yada yukarı yemeğe çıkmak için bile asansörü işgal ediyosun!!
yapmayın yaa nooolur biraz insaflı olun biraz aadaplı olun..
off..
yazarken bile içim sıkıldı valla..
bak utanmaza bak haala biniyo!
in çabuk ordan!!!!

4 yorum:

Filiz dedi ki...

deli annenin, blogundan geldim size :) benim gibi avm asansörlerine çıldıran birini buldum :) o asansörleri kullanması gerekenler haricinde herkes kullanıyor, özelliklede gençler, bu yüzden kullanması gerekenler malesef fırsat bulup kullanamıyor :( bende beklerim..

Burcu dedi ki...

hoşgeldin filizcim:)
aynen dediğin gibi kullanması gerekenler zor durumda kalıyor keşke azıcık anlayışlı olsak:(

zeymuran dedi ki...

çok haklısın ama bu düşünce nerdeee,insanlar artık çok bencil,yalnız kendını düşünür olmuşlar ben hamıleyım asansor tıklım tıklım adam annesını uzerıme ıtıyor bızde bınelım dıyor tamam yaşlı ama asansor dolmuş hamıle bır kadın,daha nereye asansore bıneceksın ıkı dakıka beklese bos olana bınecek dayanamadım bız ınelım asansorden buyrun siz binin dedım çunku burama kadar geldı . dedım ya artık ınsanlar yalnızca kendını dusunur olmuş lütfen nezaketi unutmayalım

Burcu dedi ki...

zeymurancım;
resmen bindiğin asansörden bile inecek duruma getiriyorlar insanı üsteliK hamile halinle:(
aynen dediğin gibi lütfen azıcık NEZAKET!

Sayfalar