23 Kas 2011

pepee


kaç zamandır yazıcam diyorum zeynepciimin pepeesini ama bi türlü denk gelmedi..(hatta artık başka çizgi filmler yavaş yavaş daha çok ilgisini çekmeye başladı bile (doğal olarak)..düşünün artık ne kadar gecikmişim yazmakta..ama tabii pepeenin yeri ayrı)



zeynebin 1 numarası..çok seviyo zeynom çookkk..bende seviyorum..hastayız:) keyifli, renkli, sevimli..tebrikler ayşe şule bilgiç..zeynepcim nerdeyse 1 yıl önce keşfetti pepee’yi (evet kendisi keşfetti yavrum.. ben ondan sonra farkına vardım resmen) küçücüktü o zamanlar jenerik müziğini duyduğunda başlıyordu kıpırdanmaya, çok mutlu oluyordu küçük hanım.. eminim biçok anne bu şirin yaratık sayesinde yemeğini, işini, gücünü rahatlıkla yapıyo hatta belkide o yarım saatte dinlenmeye bile fırsat buluyo.. şimdi bir de dergisi çıkmış aldık birlikte baktık (yaklaşık 2 ay önce!!) (yuh bana yaa)..

hatta pepeeyle, şilanın resimlerini keserek dolabına yapıştırmayı teklif ettiğimizde pek bi sevindi..

                                                              

 
aaah ah bizim zamanımızda nerde böyle pepeeler mepeler bi uçan kazı hatırlarım pazar sabahları olurdu o da..
bilmem ki biz mi şanslıydık yoksa bizim sıpalar mı??

2 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

bahadır'ın pepenin robotu falan çıksa da alsak, çocuk da rahatlasa biz de rahatlasak diyor:) 24 saat olsa izleyecek sıpalar..Beynim sulandı artık. Her sabah yatağımdan pepenin kırmızıları çoğalıyor diye uyanıyorum:)

Burcu dedi ki...

iyi düşünmüş valla:)
zaten başladı ürünleri çıkmaya..
geçenlerde lazımlığını bile gördüm nette..
"iki ekmek aaallldım eve gidiyooooorumm.."

Sayfalar