16 Oca 2012

bu aralar..

yazmamaktan yazdığımıda yayınlamayı beceremedim:(
neyse;
yine bi 15 gündür kal geldi resmen bana..
valla çenem kadar elimde durmasaydı postsuz kalmazdınız bilesiniz..
yılbaşına kısaca bi dönersek ki bu dönüş zeynoş için..canım kızanım, balam, yavrum herşeyim, bu üçüncü yılbaşımızdı birlikte girdiğimiz..sibel halanlarda çoluk çocuk yaklaşık bi 20 kişiyle birlikte merhaba dedik 2012'ye..her ne kadar koy kaldır, getir götür derken başım dönerek girdiysemde yeniyıla yinede güzel geçti gecemiz sense 12'ye bikaç dakika kala kucağımda uyuyakaldın..
umarım sağlıklı mutlu ve huzurlu bir ömrün olur zeynebim..küçük meleğim..

meleksin meleksinde az da değilsin hanii..(an itibariyle annemden telefon geldi bu kadar mı denk gelir..yeni aldığım parmak boyalarıyla dün akşam biraz boyama yapmıştın sonra ben onları kaldırdım ama iyi saklayamamış olacağımki (türkçeyi ben yinede düzgün kullanayım..bilerek söylendiği gibi yazdığımı bilmeyenlere malzeme çıkar mıyım) şu an caaanım evimiz gökkuşağından hallice..) hıh işte gördün mü zeynep hanım (seni sana şikayet ediyorum) hatta ellerinide yıkatmıyormuşsun:( yaa boşuna cennet anaların ayağının altında değilmiş..ben haftasonu ayılıp bayılıyorum zavallı anacım naapsın..küçük hanım bildiğin ergenlik bunalımı yaşıyor yaa...ben yapıcam, ben alıcam, ben getiricem (tamam tamam GETİRECEĞİM! )

bu yaşlar zor yaşlar gerçi bu sıpaların terrible-lları, horrible-ları da bitmek bilmiyo, bir de arada bir o ağlamadan bozma, ses kısılana kadar kendini zorlama, yalancıktan paralanma hallerin yok mu zeynep işte o anlarda böyle sakiiin, sanki dağ manzarası izliyormuş gibi kıpkırmızı geçmiş çocuklarını izleyen hatta bu sefer uzun sürer bi yeşil çay patlatıyım en iyisi diyen annelere çoooooooooooook özeniyorum..
aslında sanırım ben biraz daha sabırlı olsam krizi daha rahat yönetebileceğim ama itiraf etneliyim ki karşımdakinin çocuk olduğunu çoğu zaman unutuyorum:((
neyse bunların hepsi birer süreç ve doğal olanı yaşadığıma da sevinmiyor değilim hani..

bu arada dün sevgili anneciğimin doğumgünüydü..onu çooook ama çok seviyorum..
hep yanımda olduğu, bana, hatta şimide çocuğuma katlandığı ve böylesine fedakar olduğu için ona binlerce kez teşekkür ediyorum..
iyiki doğdun..
iyiki benim annemsin hatta iyiki zeynomun annannesisin..

2 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Blogunu yeni kesfettim uyenim ve takipteyim
Ben de beklerim sevgiler:)
khaleesistyle.blogspot.com
Duygu

Burcu dedi ki...

hoşgeldin duygucuğum;)
tabiiki bende severek takip edeceğim:)

Sayfalar