19 Oca 2012

zeynodan seçmeler 4

kedi - naaavv (artık kedi demeye başladı)
para - palla
tuutu - turşu
dööddüü - gözlük
amaa - elma
kanun - kavun
gaayi - galip (beybabası)
doçç - doğaç (kuzeni)
nenne - uyumak (klasik)
aaş - yaş
kıçık - kaşık :-)
dıdıı - yıldız

bu arada tabii güzel cümleleride var evlatçığımızın..
genelde;

"ben mama ıı ıı"
"ben nenne ıı ıı"
"ben aç ıı"

ben bayılıyorum bu tip cümlelerine..
aslında hep olumsuz cümleler olduğu ve beni kudurttuğu için (ben aç değildim, ben uyumayacağım vs..) sevmemem lazım ama cümlenin mantığı ve söyleyişi çok hoşuma gidiyor napıyım:)

12 yorum:

ASLI dedi ki...

Ama en güzeli ´kicik´mi$.Ka$ik :)

Burcu dedi ki...

evet evet kibar kızım benim:))

Milena dedi ki...

ahh tatlılığa bak ya..ne şirindir onları söylerken.mantık örgüsüne bayıldım maşallah çok zeki bi kız şimdiden belli..

Burcu dedi ki...

ah milenacım çok sağol inşallah zeki, aklı başında bir insan olur..

İkiz Annesi dedi ki...

En güzel halleri şu yarım yamalak konuşmaya çalışan halleri insanın tutup o dudakları öpesi geliyor ki ben benimkileri şapur şupur öpüyorum:)

Burcu dedi ki...

valla yavrum bi daralıyo, bi kaçıyo ama bende affetmiyorum;))

Aysegul Uluc dedi ki...

bebek cok tatli :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

Burcu dedi ki...

ayshe rose, teşekkür ederiz seninde blogun çok tatlı;))

Unknown dedi ki...

Yerim o dilini ben onun yerim..
Maşallah canım..:)))
Sevgiler.

Burcu dedi ki...

teşekkürler:))
hepsinin sağlıklı, uzun ömürleri olur dilerim..

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

çok değişik olsa gerek başlarken söledikleri kelimeler:))

Burcu dedi ki...

evet değişik hemde çok eğlenceli unutmamak içinde arada bir böyle yazıyorum.
sevgiler..

Sayfalar