16 Şub 2012

alışveriş mi dedin?

hani bazı anketler vardır bir kelime söylerler, sende sana neyi çağrıştırdığını yine tek kelimeyle "pat" söyleyiverirsin..
işte, sürekli uzayın derinliklerine uğurladığımız cümlelerimizi, bize bahşeden bu kelimelerin en çoook kullanılanlarından biridir "alışveriş" ve şimdi soruyorum;
nedir aklınıza ilk gelen kelime?
"kadın" (di mi?)
yani alışveriş deyince kimsenin aklına "erkek" demek gelmez sanırım (gelmez di mi?)
ok aklına ilk olarak "ayakkabı yada "çanta" gelen vardır ama bunlar kimin aklına gelir?
yine bir "kadının" ..

yapacak bişey yok bizim genetiğimiz böyle kodlanmış evet alışverişsiz yapamıyoruz!
üstelik bunun bir ritüel olması gerekmiyor haa olursa güzel olur o ayrı ama olmasada olur çünkü kadın istedikten sonra tüm imkanları zorlar hatta yaratır di mi canlarım?
şöyleki, asılolan  "almak" olduğundan bizim için sokağa hangi amaçla adım attığımızın pekte bir önemi yoktur hatta bazen neyi aldığımızında bir önemi yoktur çünkü zaten aldığımız herşeye bir şekilde ihtiyacımız vardır!



                   o, arakadaki bebek arabası zeynoşumun, tepesinde asılı poşetleride konuya bağlıyorum anlamadım diyeni yakarım! haa bide balon var orada doğruya..


erkekler üzgünüm ama kadınların yada evin eksiği hiçbir zaman bitmeycektir..
bu bir lavabo pompası, bilmem kaçıncı makyaj çantası yada bir dev aynası (!) olabilir..

peki ben bu konuya nerden geldim diye soracak olursanız..bu sabah alışveriş sitelerine şöyle bir bakarken defalarca kere düşündüğüm "istedikten sonra bizi hiçbirşeyin engelleyemediği" cümlesi tekrar geldi aklıma yani üç beş tuş yetiyordu bizi kendimizden geçirirken kocaların çenesine düşürmeye..
yüzsüz müyüz neyiz ayol?
ama öyle değil işte!!!

bizim tüm bunlara ihtiyacımız var di mi? ve her seferindeyse mantıklı bir açıklamamız.. (bize göre)
neyse ben yinede zaman zaman insaflı olup b.kunu çıkarmamaya çalışıyorum ama alışverişin bir terapi olduğuda kesin ve terapisiz geçen gün, gün değildir diyoooor hepinize her daim alışveriş yapabilecek zaman, güç ve en önemlisi bool bol para diliyorum..
nasıl?
ağzımdan bal damlıyor di mi?

6 yorum:

essra dedi ki...

biri alisveris mi dediii :)) walla hep alsak bir suru alsak ne guzel olur,almak insani hakkaten rahatlatiyor eksiklerse hiic bitmiyor:))

yadigar olam dedi ki...

valla bal damlıyor :) Ben alışveriş yapmamak için o alışveriş sitelerine bakmamaya çalışıyorum bu ara.Bakalım ne zaman patlak veririm :)

Milena dedi ki...

ayy dimi ama alışveriş gibisi var mı??Bayılırımm valla ben kopar giderim..cidden neden hiç ihtiyacımız bitmiyo burcum ya?kocam kızıyo:)
zeynoma bak canım canıımm..

Burcu dedi ki...

esra, hakikaten bıkmayız almaktan da dolap sıkıntısıda yaşamıyoruz değil hani:(

yadigar, bakma cicim bakma..anında geçiyosun kendinden!

milena, mümkünmü bir kadının ihtiyaçlarının bitmesi yaw..valla aynı durumda kocalar olsa..
yani diyorum ala ala bitiremeseler vay hallerine:(

ASLI dedi ki...

Övünmek gibi olmasin ama ben alisveris yapmayi sevmiyorum.
aa yoksa ben de bir sorun mu var ? :)

Burcu dedi ki...

ne sorunu aslıcım bilakis şanslı olan sensin yada eşin mi desek acaba:))

Sayfalar