9 Şub 2012

kahve?

epey ara verdik yine nedir benim bu ayarsızlığım bilmiyorum..
ama bildiğim birşey varsa azıcık yazmayanın eli zor gidiyo bir daha klavyeye..
sonra da şekildeki gibi 2 postun arası 2 haftayı buluyor:(
son posta dönecek olursak şükür iyiyiz analı kızlı bi daha hasta olmadan atlatsaydık şu kışı iyiydi..
yine yazasım yok bu aralar havalar mı? yorgunluk mu? ben bilemedim adını sen koy..
valla bildiğin elim kolum kalkmıyor..günler birbirini fazlasıyla benzer takip ediyor..
fotoğrafları bile aktaramadım bilgisayara yani o bile ayrı bir zahmet benim için:(
biliyorum daha kolay yöntemler var ama napıyım teknoloji özürlüyüm barışmadı bir türlü yıldızlarımız..
iyi bişey değil belki ama yapacak bişey yok sanki takip edince daha çok yoruluyorum:(
size şu kadarını söyliyim annemden tek farkım mesaj atabiliyor olmam!
neyse bi ara bol fotoğraflı yani hakkını vereceğim bir post hazırlarım size..
bu seferki bildiğin oyalamaca, kandırmaca, hatırlatmaca, ca ca ca..
herkese keyifli günler..
ben kahve alacağım var mı isteyen?


                                                                 hem azıcıkta dertleşiriz belki?

görsel : cepaynası

20 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

ben!

kahve için teşekkürler:)

CEPAYNASI dedi ki...

bu arada gripten uzak,
sağlıklı günler dilerim...
bir de...
sevgiler:)

yadigar olam dedi ki...

İsterim aslinda ama fazlasi zararli artik bana :)
sen ic ben sohbete eslik edeyim :)

Burcu dedi ki...

teşekkürler cepaynası:))
hepimizin olsun o sağlıklı günler inşallah..

Burcu dedi ki...

hııımm o zaman sanada saaaalep yaparım yadigarcım:)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

kankam kar da yağıyor hadi gel de iki lafın belini kırıverelim!

Burcu dedi ki...

kıralım valla kankam!
ne iyi gelir hakikaten..

Milena dedi ki...

asla hayır demem valla:)
çoook sevgilerrr..

Burcu dedi ki...

ah milenacığım sensiz kahve mi olurmuş..ilk fırsatta inşallah:)

Fido dedi ki...

bana da bir orta şekerli lütfen :) ben tarçınlı kurabiyelerimi kapıp geliyorum :)

Burcu dedi ki...

tarçınlı kurabiye mi?
bayılırım,koş fidocuğum..

essra dedi ki...

Sana da merhaba Burcu:) Ben pek kahve sevmedigim icin bir bardak sahlep alayim kendime hem de bol tarcinlisindan olur mu? :)

essra dedi ki...

Bu arada burcu benim blogumun adini kucukmucize diye degistirdim tekrar izlemeye alman gerekiyor mu bilemedim acemiligime ver kusura bakma :)

Unknown dedi ki...

sevgili zeynep,
blogun girisindeki bisiklet benim olabilirmi???????
sevgiler sana olsun

ASLI dedi ki...

:)) Burcu seni öyle iyi anliyorum ki.
ben de ayni seyi düsünüyorum.
sanirim rutinlerden bikiyoruz.
biraz degisik birseyler yapmak lazim.
ben cay alsam :)

Burcu dedi ki...

aslıcım, çayın hazır soğutma;))
tarçınlı kurabiyede geliyo ohh sefamız olsun:)
(aklım fikrim yemekte ayol)

Burcu dedi ki...

cihan hanımcığım hoşgelmişsiniz:)
o bisikleti, küçük hanımın aklına girip sizinle paylaşmasını sağlayabilirim.
ancaakkk bir şartla!!
kahvelerimizi sizin o sıcacık-harika mutfağınızda içeceğiz???
yoksa o bisikleti unutun!!!:))

Burcu dedi ki...

esracığım tekrar merhaba:))
ben iş yerinden "izleyiciler" kısmını göremiyorum ama bir bak hala izleyicilerin arasında değilsem haber ver akşam hemen alırım izlemeye hatta bende bakarım akşam ama ben izlemeye aldığımdada adı kucukmucizeydi..maşallah ona tam mucize annesi:)) bu arada bol tarçınlı salepin hazır hatta küçük beyede hazırladım afiyetle içsin:)

Unknown dedi ki...

KAHVE KEYFİ GİBİ YOK :)) HASTAYIM TURK KAHVESİNE

Burcu dedi ki...

o zamaaan sanada orta şekerli bir türk kahvesi hazırlıyım karşılıklı içelim:)

Sayfalar