20 Nis 2012

bu aralar...

okuyan herkese selam..
yine epey zaman oldu..
biraz hareketli, biraz hüzünlü, birazda (daha doğrusu fazlasıyla) yorgun geçiyor günlerimiz..
on gün kadar önce koray'ın dayısını kaybettik...
bahsetmiştim rahatsızdı..uzun zamandır çok acı çekiyordu:(
sonunda o da yenik düştü illet hastalığa..
tabiiki yakınları yaşadı en zorunu..allah herkese sağlıklı sıhhatli günler göstersin inşallah..
toprağınıda bol etsin dayının..
bize gelince aynıyız aslında zeynoş annannesiyle bizse hergün işe..
zeynoşum iyice dillendi artık sabah bana "telefonunu cebine koy unutma" diyordu.. tabii kendi aksanıyla..
bazen hayrete düşüyor beni, hangi arada öğreniyor bunca şeyi şaşıp kalıyorum..
benden sonrada çaydanlığı taşıyan dedisine "dikkat et" diyormuş sıpa..ve tabii şu an hatırlayamadığım ama hatırladıkça atlamadan yazmayı ümiiid ettiğim (hiç inandırıcı gelmiyor!) bir sürü cümle daha..
kısa keserek şimdilik sizlere SAĞLIKLI günler diliyorum..
yine geliceemm;))

5 yorum:

Nil dedi ki...

başınız sağolsun.

Burcu dedi ki...

teşekkürler nilhan..

essra dedi ki...

basiniz saolsun burcucum.. ben de diyordum bu aralar niye hic yazmiyor..

Milena dedi ki...

Canım
başınız sağolsun..zor günler gerçekten..
Zeyno nasıl büyüyor dimi?zamanı en iyi çocuklardan anlıyor insan.Size hatırlatmalar yapıyor baksana kıyamam ya..

Burcu dedi ki...

esracığım, teşekkürler..evet bu ara yine bi elim gitmedi zatende pek fırsatta olmadı ama aklına gelmek bile güzel sağol:)

ah milenam yahu özlemişim ben seni umarım sendede herşey yolundadır canımcım..

Sayfalar