26 Nis 2012

zeynodan seçmeler 6

hay allah kankimden razı olsun ki blogcuğumun eski yüzüne kavuşturdu beni ama sanırım pek uzun sürmeyecek bu kavuşma çünkü tamamen değiştireceklermiş..
yeni yüzünü kullandığım birkaç hafta soğudum resmen blogdan ayoll...yani bırakın biz kendimiz kumanda ederiz panelimizi..plssss desem?
daha sık post gireceğim desem..bak yaa hiç oralı oluyor mu?

neyse;
gelelim bizim kuzuya..
baya konuşur oldu artık..

nüssek = yüksek
nasstık = yastık
natmak = yatmak
nol = yol
nürümek = yürümek
nüzmek = yüzmek

gördüğünüz üzere "y"den nasıl "n" olur inceledik!
bir de kendi ismini söyleyişi var kii "nezznep" :))))
buna da şükür çünkü uzunca bir süre adının "ben" olduğunu iddia ettikten sonra;

ÖNCE
adın ne senin kızım?
ben!
hayıır senin adın zeynep..neymiş?
ben!

SONRA
adın ne kızım?
neezznep!
zeynep annecim di mi?
hı hı neeznepp!

sonunda bu kadarını söyletebildik (yaklaşık 1 aydır söylüyor adını) gerçi bende çoğu anne gibi söyleyebildiklerinden çok söyleyemediklerini duymaya bayılıyorum o ayrı;)

2 yorum:

essra dedi ki...

bizimki de baya konusur oldu bildigin bize laf yetistiriyor hatta bunlada kalmayip oyun oynarken bi kulagida biz de lafa giriyor :) 2 yas cok degistirdi oglumu coook :)ama duzgun soyleyemedikleri kulaga daha hos geliyor dedigin gibi, bayiliyorum, bi daha bi daha diye cocuga tekrarlatiyorum :))

Burcu dedi ki...

esracığım 3'e bi yaklaşsında gör değişimi daha bi akıllanıyorlar, anlıyorlar, resmen arkadaş oluyorlar..bu arada bende tekrarlatıyordum halaa da devam ediyorum:)

Sayfalar