7 Tem 2011

hıh!

1 hafta kadar önceydi, zeynep hanımla ana-kız bi gerildik..uykusu geldi, o arada bişeyede taktı kafayı ağlıyo susturamıyorum bi türlü..(bu arada 2 yaş sendromunada hayırlısıyla girmiş bulunmaktayız:( zaten bu mızmızlıkların anası bu "terrible twoooo" ayrıca yazıcam) derken "yeteeer" diyip; bunu bırakıp çıktım odadan..(saçlar yine kirpileşdi ve volumumdan sokak bi irkildi!)
neyse kızdığımı anlasın diye hiç pas vermiyorum bizimkine..göz gözede gelmemeye çalışıyorum bi yandanda hareket halindeyim neyse bi ara yanımdan geçiyo bu zibidi a! a! bi baktım kolları kavuşturmuş birbirine hiç bana bakmıyo ve kafayı yana çevirmiş "hıh!" yapıyoo..allah allah yanlış mı duydum dedim çünkü bizimki nerden bilecek öyle küsmeymiş, hıh!mışş, bi daha baktım evet evet aynen öyle yapıyo..şok oldum çok şaşırdım yaa..gülmemek içinde dilimi ısırıyorum ama..hani yüz vermiyorumya izledim biraz ama bayıldım valla bu hallerine hemde çoookk..neyse sonra ağlattı ama sıpa beni..şöyleki bi ara geldik göz göze elinde mutfaktan aşırdığı bi aparat bana doğru koşuyo onu gösterecekmiş ama düştü yavrummm :-( içim yandıı valla çok kötü oldum yaww:-( koltuktan bi fırlayışım var hani şu şafak sezer vodafone reklamında fırlıyoya.. ona taş çıkarır vaziyetteydim (tabii kendime kızıyorum ne gerek vardı bu yüz vermeme işini uzatmaya..yavrum düşünce dert oldu tabii içime) neyse öptüm kokladım kuzumu..allahtan çok ağlamadı ama ben çok üzüldüm..neyse sonra nasıl öğrendi?.. acaba içgüdesel mi? bu hıh! lar falan diye düşünürken aklıma damla ablası geldi acaba oyun oynarken ondan mı gördü diye düşündüm ama çok tatlıydı yavrum yaaa keşke kameraya çekseydim ama çektirmez elimden alır olayın güzelliğide gider ve ben o sevimli hallerinden bu kadar keyif alamazdım..
hıh!mışş..vay sıpa vaaayyyy;-)

Hiç yorum yok:

Sayfalar