15 Tem 2011

tatiiilll

evet tatile çıkıyoruz 2 haftacık kadar..
önce 2 günlüğüne ılgaza sonrada didime babannelerin yanına..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ay ne yazıcamı şaşırdım bi an (tabiri caizse bildiğin kal geldi) kendimi tatile çıkan köşe yazarları gibi hissetim..

neyse eksik gedik bu akşam itibariyle tamamlanmak üzere, arabayla yapıcaz yolculuğu umarım herşey yolunda giderde zeyno kızım rahat bir yolculuk geçirir..ehh tabi bende bazı önlemler almadım değil..şöyleki;

tabii birazda itiraf niteliği taşıyor bu satırlar ancak aldım evet noolmuş bikaç paket abur cubur naapıyım acil durumlar için sadece.. hatta akşam koca bey "aferin bunları mı yediricen çocuğa" dedi sanki ben çocuğu sürekli bunlarla besliyormuşum gibi:( (hem ayrıca sütdü, meyveydi, şuydu buydu yani sağlıklı olanlar zaten yanımızda olacak) yavrum bu tip şeylerle pek haşır neşir olmadığından yanımda sürpriz niyetine taşicam koray da bunu biliyor ama bilmediği kendisi araba kullanırken arkada, helede zeynep hanım koltuğuna oturmak istemediği ve arabayı evin salonu zannettiği dakikalarda benim ne terler döktüğüm..hatta zeynep "babaa" demeye başlıyıp yanına gitmek için her ön tarafa yeltendiğinde benim sarfettiğim çabaları üst üste koyduğunda bildiğin bi seri pilates hareketini tamamlıyorum resmen..duyuyorum sizi o çocuk o koltuktan kalkmamalı der gibisiniz zaten kaldırmıyorum ancak bazen uyku çok sıkıştırdığında mızmızlanmaya sonra ağlamaya sonrada ufak çaplı bi koltuk krizine dönüştüğü zamanlar sakinleşmesi yada uykuya geçebilmesi için nadiren tamam tamam bazen kendime yenilerek alıyorum kucağıma..
bu arada giderken damla ablamızda bizimle yolculuk edecek, bu durumdan zeynep epey keyif alacak zira ablayla yaptığı herşey onu çok mutlu ediyo..







zeyno tatil alışverişinde!









neyse ne diyoduk tatil evet hazır sayılırız, sinek kovucumuza kadar hallettik..zeynep bu yıl ilk defa denize girecek..(didimden önce ılgazda otelde havuza sokar mıyım bilemedim atmosfere bağlı)aslında denize gitmişliği var ama girmişliği yok (ne talihsiz bi cümle); çoğu çocuk gibi suya suyla oynamaya bayılıyo o yüzden eminim sahili, denizi ve kumu çok sevicek..bugün simitde alıcam ona istediğim gibi bulamadım henüz..bu arada onlara halaa simit deniyo di mi gerçi bugün detaya girince anlarım..yahu neler neler çıkmış biz mi şanssızmışız dicem ama yok bizde şanslıymışız ancak bir öncekiler fazla nasiplenememiş bence..neyse konu dağılmaya müsait olunca yazanda benim gibi uzata uzata bayınca baya bi başlık çıkardı aslında bu posttan ya neyse..

umarım keyifli bir tatil bekliyordur bizi,ordanda hatırlatırız arada kendimizi:)

Hiç yorum yok:

Sayfalar