5 Tem 2011

piknik..

haftasonu reyhocumun ayartması sayesinde bol yeşilli, bol çocuklu ve bol kirazlı geçti (toplaya toplaya bitiremedik caaanım kirazları)






tabii ki içtiği çay değil!





yahuu burdan bakınca sadece karpuz ekmek yemişiz gibi duruyo..hımm hatta ekmek bile yemedik öyle dikkat ediyorumki bu aralar, 2 dilim karpuzu zor bitirdim başkada hiiiiiiççbiişey yemedim, giirrçççeeekkk söölüyom bagkk..

mesela bu hamarat beylerin arkasındaki mangal öööyyllee mahsun kaldıki o gün..hatta inan ossuunn o keyif çççayını bile öööyle boş boş içtim..
ne????gofret mi???
bu arada inadıma yapıyo valla çek diyorum çek cicim o göbeği içeri yok bak yine yokk!!!

zeynoş (ada " adı zeynoşşş olsuunnn" ) çok seviyor hayvanları, bi ara yakından epey izledi onları sonra baktım bıraksam girecek yanlarına aldım ordan..sonra kumdu, topraktı oynadı bayaa..
çok sevdim ben bu fotoyuuu..kim çekti acaba???

sanırım bunu daha çok sevdim;-) eeee dile kolay 13 yılın ardından...

Hiç yorum yok:

Sayfalar