12 Ağu 2011

zeynep didim'de

didim'de 10 gün kaldık, sıcağa rağmen güzel bir tatildi (klimalar sağolsun).
giderken yanımızda damla ablası olduğundan yolculuk zeynep için daha renkliydi..
işte balböcüümün yol halleri..





varanda mola..


lokuma geeelll!!



uzun zamandır, araba her durduğunda ve ineceğimizi anladığında sevinerek biidddttii:))
diyor.



tatilin en sevdiği kısmı kumdan yapılan kaleye yada minik havuzlara su taşımak oldu:))denizin içindeyse sürekli kucağımızdaydı ayağını basmak istemedi ürktü biraz o yüzden kıyıda kumla oynamak daha fazla hoşuna gitti..

zeynep beybabasıyla..
daha öncede yazmıştım dede değil beybaba diyor torunlar bizim kayınpedere..bu arada azıcık kırptım fotoları..


zeyno kızımın ilk bisikleti..


babası,zeyno ve dambişş..çok sevdim ben bu fotoyu..





.......veeeee tatili anlamlı kılan, tamamlayan hatta tatil şart değil her an tüketmeye hazır olduğum DONDURRMMAA..ailecek hastasıyız;)

hatta kapanışı yaparak postu bile anlamlı kıldı bence:))

sizce?





















Hiç yorum yok:

Sayfalar