9 Ağu 2011

biz geldiikk..

Epey zaman oldu di mi?
valla bi kendimi toparlayıp yazamadım daha doğrusu yazmak değilde fotoları ayarlamak sorun neyse hallettim şükür..bi de hakkaten araya zaman girdikçe bi zor geliyo insana eli mi soğuyo nedir? ("eli soğumak!")
neyse bol fotolu bir post sizi bekliyor..

Ilgazla başlıyoruz efenim..
üç aile gittik, serin serin yedik içtik, iyi geldi zeynomada dağ havası ama tabii öyle bi mayışıyım, oksijen çarpsın, bi sersemliyim yok yani kıçı yine yer görmedi:)


otele varmadan yolda kahvaltı ettik..
bide küçük havuz vardı, içindeki balıklar sayesinde sadece iki lokma yedi yani o eldeki içi tereyağlı ballı ekmeğin dörtte üçü yine annenin midesine gitti:(


azıcık kurcalama olacak tabii..


gideniniz vardır elbet, mountain resort'de kaldık, çok güzel, huzur dolu görünüyor değil mi? (bakın aslında bende türkçeyi nasıl kullanacağımı iyi biliyor ancak yazarken kolaya kaçıyorum)


şimdi diyorum yine orda olsak keşke..






herşeyimsin, ince ruhlu, güzel kızım benim..




burayıda bir önceki gidişimizde keşfetmiştik, balbööccümm karnımdaydı o zaman..
doğanın, yeşilin göbeğinde alabalık keyfi..



DÖNÜŞ YOLUNDA



havuç canavarı, çok seviyoo..





senide yerim, gözlüğünüde!

sırada didim var..













2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ohh maşallah.. ne güzel yerler.. üstelik bitmemiş daha:)

Burcu dedi ki...

iki güncük ılgazdaydık:)
on günde didimde babannelerin yazlığında..
zaten bu on günüde klimaya borçluyuz.
gözünü sevdiğimin icadı:)

Sayfalar