26 Ağu 2011

kaşçı ı- 2

varsa okumayan önce buyrun bi bunu okuyun..

http://balbocuuum.blogspot.com/2011/06/kascc.html

ya lütfen biri şu kaşçııya hayatta benim kaşlarımdan daha önemli meseleler olduğunu çıkıp anlatsın nooluurr..
açlık, işsizlik, istismar ne biliyim işte..

gerçek bi sorun!

sanane bozdum yine var mı??

hem ben zaten sana bunları düzeltesin diye veriyorum o parayı ki artık vermiyorumda çünkü gitmiyorum..
zira kendisini 3. görüşümdü ki artık görmicem!
hem kendi kaşçıım yoğun diye gitmek zorunda kalmıştım ona:((

kurdelalı taç üstüne nemrut surat üstüne bi ton laf!

üstünede para patlat ohhh..

yok öyle..

hah otur şimdi kendi kaşlarını parlat!!

ohh  be!
***
bu arada linkim nasıl???
yaptım işte yupiii;))
aslında iconların hepsi açık değilmiş ondan.. yani becerilmicek bişey değilmiş hakkaten
***


Hiç yorum yok:

Sayfalar