30 Eyl 2011

kitaplarımız

                                                    kaç zamandır hazırlamak istediğim bir post..
                                                         buyrun kitaplarımızdan bir demet..



                                        Tracy HOGG bitmek üzere sırada Haluk YAVUZER var..

                                                   Bu kitabı bi solukta bitiricem sanırım..

 bunu zaten bilmeyeniniz yoktur.. koca kitap bedava hemde Prof.Dr.SPK'nin diye (SJP gibi oldu..Sarah'yı diyorum) olaya direk atlarken dıttırı yayıncılığın yakamı aylarca bırakmayacağından haberim yoktu tabii..

bunları zeynep'in Işıl halası Amerika'dan gelirken getirdi..kitabı hareket ettirince görsellerde oynuyor..
                                                              çok hoşuna gitti zeynomun..

bu kitapların içindekiler çok eğlenceli ancak fırsat bulup anlatımları  hayata geçirebilirsem bir sürü renkli ve masrafsız oyuncak yaratabilirim..
dış ses : fırsatım olursa dedim ama di mi??
iç ses : fırsatmış!!içinde olacak insanın içinde..aslında bi gecede bile bitirebilirsin ama marifet -beceri ister bunlar burcu hanım..peahh!!



hayvanlara bayılıyo zeynep..sadece iki kelime bildiği dönemlerde bile tüm hayvanları tanır, hepsinin taklidini rahatlıkla yapardı..


                                                      meşşhur kakuu (caillou) ..bilenler bilir..
     yaratıcısı, eminim şu dakikalarda satın almış olduğu bilmem kaçıncı malikanesinin bahçesinde bilmemneli     kokteyl içip bizim bu postları okuyordur!


bu kitaptan başlarda bi çekindi ama sonraları sevdi..hatta öyleki doktora gitmeden önce bi an işe yarayacağını sanmıştım ama cık! gerçi doktorumuzda keldi yani çocuk naapsın..bi kitaba bakıyo sonra bizimkine cık!

                                               
                                                        ve müzikli kitabımız keyifli bi kitap..
                                                       internetten çok uygun fiyata almıştım..
bunlar dışındada var tabii kitaplarımız arada bir değişik değişik okuyoruz özellikle yatarken..ancak masal kitapları kıvamına yeni yeni geliyoruz..umarım birazcık büyüyünce ben okurken o da rahatlıkla uykuya dalar..
                                                   ne?? uyku mu dedim?? dedim di mi?

Hiç yorum yok:

Sayfalar