13 Eyl 2011

nice yıllara ada..

haftasonumuz pek bi hareketliydi cumartesi ada'nın pazarsa zeynomun doğumgününü kutladık bilmeyenler için ada sevgili kankim alışveriş danışmanımız http://alisverisdanismani.blogspot.com/ reyhonun büyük kızı..
                                                                   kuzumun cicileri..

                          ancak evden çıkmadan bi huysuzlandı çünkü  hazırlanmamız vakit alınca sıkıldı sonrada elini yüzüne kapatıp kendine uygun bi köşe bulup küsme taklidi yaptı cimcime.. zaten elbiseyide çok zor giydirdim ilk seferinde istemedi çıkardı ve tartıştık küçük hanımla daha doğrusu tartıştım daha doğrusu tüm site çığlığımı dinledi sonra baktıki olacak gibi değil aldı eline elbiseyi getirdi giydirde kurtulayım der gibi :)yok yok aslında anladı üzüldüğümü ve gönlümü alır gibiydi gülümserken neyse giydi ama bu seferde ben anca hazırlandım eh sıkıldı tabii bu arada, çünkü her seferinde hadi çıkıyoruz diyip bi türlü çıkamayan bi anne vardı karşısında o da bıktı ve başladı dergileri dağıtmaya..


annem olmasa zor çıkardık gibi geliyo neyse oraya gidip parkı ve çocukları görünce keyfi yerine geldi üstelik palyaçomuz bile hazırdı..



güzel geçti günümüz..hem büyüklere hemde küçüklere iyi geldi bu organizasyon..o yüzden arada bi ayarla sen böyle cicim kankim biz kızlarla çocukları bırakır geliriz:)








..veee prenses ada'ya sağlıklı, upuzuuuuunnn bir ömür diliyorum..
nice yaşlara..

Hiç yorum yok:

Sayfalar