23 Haz 2011

kaşççııı

ben iyi bir kaşçıı buldum diye sevine sevine dün 2.kez kapısını çalarken kendisinin beni bi dövmediği kaldı:-(

başlayalım efenim;

burcu; kendide zaman zaman yarasına merhem olabilen, yani zart saç zurt kaş diyip iki günde bir kuaförün yolunu tutanlardan olmamakla birlikte saçlarını kestirdiğinden beri arayı iyice açmış ve her gidişinde saçı belini dolayan, bıkmadan o koltukta 8 saat oturan ve kendi gibi 5 dakkalık işi olanları dara sokan saçlıları gördükçe vermiş olduğu doğru karardan dolayı kendini her seferinde bi kez daha tebrik eden bebeli bir kadındır...

yine bir iş çıkışı yorgun argın hatta gözünde büyüte büyüte ama kadın olduğunu birkez daha hatırlayıp bundan bi hafta daha kaçamicanın ayırdına varıp kaşçının yolunu tutar..



burcu - merhaba
kaşçıı - ay şu mesajı bi bitiriyim (elinde cep telefonu)
burcu - tabii tabii sorun yok.

neyse burcu yerleşir, kaşçı mesajı bitirir..
ve işlem başlar,bi yandanda sohbet gelişir;

burcu - en son size gelmiştim (gülümser)
kaşçı - ama bu kısımlar??? (memnuniyetsiz ve kaşın 40 yıl baksam anca
farkediceem bi kısmını göstererek)
burcu - gelemeyince kendim toparladım azıcık (ki arkadaşlarımın bile kaşını
almışlığım vardır hani anlarım yanii)
kaşçı - bu bozulmuşş amaaaaa.. (çıtır türkçesiyle yaya yaya)
(ikna olmadı hala, başka kuaföre gittim sanıyo)
burcu - ıgh mıghh çokta ellemedim ama ( koltukta giderek
küçülmekte olan ben)
kaşçı - şuralar dolsun!(yine kaşın bi bölümünü göstererek)
burcu - hı hı olur (sabretmektedir)
kaşçı - şuralar şöyle olur o zaman buralarda böylee..(devam etmektedir)
burcu - hımm tabii iyi olur..
kaşçı - neyse toparladım ama (işlemi sonlandırır sanki ameliyat ediyo)

ancak burcu kendine yapılan haksızlığa daha fazla katlanmak niyetinde değildir zira o da bir kadındır ve eli her kadın kadar cımbız tutmaktadır..

burcu - ben sorun görmüyorum bu kaşta görende bakmasın artık..

BURCU İÇ SES - canım benim sen niye dert ediyosun kaş benim diil mi??
azıda, çoğuda, dökülmüşüde, dolusuda helalimdir!

kaşçı - yo yo güzel oldu bakın nasıl? (yapmacık bir gülümseme eşliğinde)

burcu kaş alt tarafı diye düşünür zaten çokta yorgundur kimseyi üzmeye, kırmaya değmez zira sonrasında daha çok üzülen yine kendisidir çünkü:-(

neyse teşekkür eder ve ödemeyi yapıp çıkar kaldı ki söylicek çok şeyi vardır o çıtır, çocuksuz, çiroz kaşçıya ancak bırakır zamana..

nitekim hayat onuda çolukla çocukla, vermekle bitiremeyeceği kilolarla ve uykusuzluktan zombiye döndüğü bi anda düşüverir zaten kendi gibi bir kaşçının kapısına..

Hiç yorum yok:

Sayfalar