7 Haz 2011

aferin kızıma..

zeynepcim dün gece uzun bir süreden sonra ve bu evdede ilk defa kendi yatağında yatmış oldu ve geceyi umduğumdan daha iyi geçirdik..akşam kendi istedi yatağına çıkmayı eh bide sallanan cinsten olduğu için hoşunada gidiyordu zaten neyse biraz ninni-masal-kitap derken iyice mayıştı ama uykuya geçemedi bi türlü..hatta bi ara iyice ümitlendim uyuyakalacak zannettim ama yok neyse aldım kucağıma biraz sonra uyudu zaten..yatağına yatırdım geceyse bir kere kalktı..sabah ben işe gitmek üzereyken yine bi mızmızlandı beni görünce mutlu oluyo ve uykuya tekrar dalıyor ama bu bikaç kez tekrarlayınca kucağıma almak istedim ama yok gelmedi vallada gelmedi billada gelmedi..yatağında kalmak istedi..bi bozuldum, şaşırdım bi tuhaf oldum ama ne yalan söyliyim sevindimde içten içe yani büyüyo mu sıpa ne?

Hiç yorum yok:

Sayfalar