13 Haz 2011

uykuma dokunma..

ben onu bunu bilmem çocukların uyku saati sekti mi bitti..uğraş dur..
gerçi elimizde olmadan bu durumun mimarı bizler oluyoruz çoğu zaman sonrada başlıyoruz beklemeye bunca uykusuzluğa kimbilir nasıl uyur diye ama öyle değil işte çünkü uyku uykuyu uykusuzlukta uykusuzluğu getiriyor.. neyse ki üç günün ardından zeyno kızım dün karşılıklı saygı ve anlayışla geçen akşamın ardından güzelce uyududa o da bizde rahat ettik..hayır kendime kızıyorum (gerçi annelik dediğin tamda bu değil mi zaten sürekli bi kendini sorgulama hayıflanma pişmanlık offff) ortamı ona göre ayarla diye ama işte bu sefer olmadı çünkü oy kullanmaya taaa eski evimizin oraya gittik e halamızda orda oturuyo e zeynepcim damla ablasına deli oluyo onu görünce uyku muyku kalmıyo.. e bizde saat 16:00'dan sonra geç kalıcaz..yani bizimde suçumuz yok hakim bey..sonuçta oyu bile senin geleceğin için kullanıyorum meleğim..ondan önceki günde dedeyle annanneden ayrılmak istemedi zaten uzun zamandır dedeyi tek geçiyo..neyse sen yinede bu satırları okuyunca kızma bana sevgiböcüüm bende bu uykusuz gecelerde bazen canavar olup sana istemedende olsa kızıyorum ama sen beni affedersin di mi annecim "anneler affedilmek içindir" tamam bu seferlik evlatlar yerine anneler olsunda vicdanım rahatlasın..acaba bu tip gecelere önceden hazırlıkı olup enerji içeceği falan mı almak lazım bilemedim ama bildiğim birşey varki çocuğa ne kadar sakin ve keyifli zaman geçirtirsen o kadar karşılığını alıyosun ama arada bir olacak böyle kaçınılmaz sevdikleriyle olduğunda uyumuyo ve sıkıntısını yine kendi çekiyo belki ama işte onlarla geçirdiği vakittede çok mutlu oluyor ve sevgiye doyuyor..

Hiç yorum yok:

Sayfalar