17 Haz 2011

hayal..

özellikle cumaları işler biraz daha yoğun olur, sabah sabah yoruldum ve bi offff çektim napıyorum burda yaaa dedim..

şimdi hafiiif bi esintinin eşlik ettiği açıkhavada, bi deniz kenarında olsam..ööööyle boş boş baksam etrafa soğuk bişeyler içsem, ayaklarımı uzatsam..zeynomda yanıbaşımda kumuyla, suyuyla oynasa... deniz bize uslu dalgalarıyla ninni söylese, mis kokulum sarılsa annesine uyusak öylece..
ah be ne güzel olurda yaa..dur koca kişisi senide unutmadım sende bize hamak kursaaaan, dondurma alsaaaan, kumdan kale yapsaaaaan tamam tamam gel hadi sen daha çok seversin uykuyu..

herkes kendi hayaline dilediği bide foto kondursun olduda bittiii..

nerden yazıyorum biliyosunuz di mi bigün önce dolu yüzünden sel vurmuş, bu yaz yağmura doymuş, gri çehresiyle hayalime gölge durmuş ankaradan:-(

Hiç yorum yok:

Sayfalar