21 Haz 2011

ali kaptaaann..

zeyno kızımı uyuttuktan sonra sırada biraz ütü birazda net var..bi yandanda öyle bir geçer zamank kii ..bi an gözümün önüne bundan aylar önce dizinin ilk başladığı günler geldi..daha doğrusu diziyi her izleyişimde kendimdeki böörebilme potansiyelini gördükçe dehşete düştüm ve her bölüm bitiminde "bir daha bu diziyi izlemicem" "yok yok takılmamak lazım" "ne o öyle ruhu sıkışıyo insanın" "bunu kendime yapmamalıyım" diye diye bi baktım bugün sezon finalini izliyorum..hakikaten öyle bi geçmiş ki zaman..haa tabii arada atladığım zamanlar oldu ama anlarsınız işte kopulmuyo bi şekilde..ANNAAAMMM geldi yine Ali Kaptan ateş ediyoooo!!!durun bi dakka! a ha da vurdu..ben bildim ama bu döner gelir dedim..ay ne bu kadının çektiği..ay ali de vuruldu! inanamıyorum "YOKSA BABANNE Mİ VURDU" dedim a ha vallahide o billahide o .. çünkü ancak bu şekilde bi şok yaratılabilirdi ve nitekim şoktayız anacımda yanımda bu arada bi o bi ben yorum yapıyoruz..ay bi tuhaf oldum yine..offf bi nefes alayım..
yoruldum valla şu son sehneyi izlerken..


yapmışlar mı? yapmışlar
oynamışlar mı? oynamışlar
ağlamışlar mı?ağlamışlar
ağlatmışlar mı?
çoookkk

ne adammışsın be ali kaptan..ne beddua aldın yine kimbilir..
yanlız hayret caroline fırlmadı yine bi yerden..
var mı gören??

Hiç yorum yok:

Sayfalar