9 Haz 2011

biz bunları çok sevdik..

zeynocum bu eşleştirme tahtalarıyla bayadır haşır neşir..çok seviyo bunları ve pek bi başarılı maşallahh..anasının kızı..ama itiraf etmeliyim o her bulduğunda ondan çok sevinen (alkış-ıslık) bendim..tabii zeynom büyüdükçe tahtalarda değişiyo..onunla bu tip oyunları oynamak çok hoşuma gidiyo..zekasını harekete geçirebilecek oyunlardan hoşlanıyorum ve o zamanın faydalı geçtiğini düşünüyorum gerçi 3 ay daha var 2 yaşını doldurmasına yani yavaş yavaş gelişecek tabii oyun yelpazemiz..


bu aralar akşamları diğer ıvır zıvır (tabak-çanak,bebek-mebek,top-mop) bütün oyuncakları ortadan kaldırıp ya boyama, ya bu tahtalar yada işte kitaplarla vakit geçiriyoruz..bi yandanda yeni arayışlar içindeyim..yaratıcı anne olup onun hoşuna gidebilecek onu geliştirebilecek yeni oyunlar bulmaya çalışıyorum..varsa fikriniz çooook sevnirim yoksada zaten netten kopya çekicem napiimm..

burda elimden almaya çalşıyo makinayı ve alıyoda..

sonra oturduğu yerden bu fotoyu çekiyo balböcüüm..bravo kuzuma farkında olmadan annesinin işini kolaylaştırıyo..

ardından ben alıp saklıyorum makinayı, oynarken çekiyim istiyorum ama farkediyo ve tam o sırada elimden yine alacak korkusuyla ancak bu pozu yakalayabiliyorum:-)

Hiç yorum yok:

Sayfalar