3 Nis 2011

18 ay 22 gün...

...ve evet zeynebimi bebeğimi sütten kesiyoruz ama o mu kesiliyo ben mi anlamadım çünkü feci sancılı bir süreç ve ben çok başka çok buruk hissediyorum..ya bu anne olmak resmen bi psikopatlık ve hiç bitmeyecek bir deli bir vicdan..dün neredeyse bütün geceağladı zeynom ve ben kahroldum en son sarılıp birlikte ağladık..gecenin bir yarısı ve binlerce gözyaşı..nasıl sabahı ettik anlamadım üstelik annannnesindeydik ve babamız demedim dayımız herkes çaresiz herkes üzgün annanne sabaha kadar ayakta..valla yardımımıza yine calliou yetişti..ağlama araları hep calliou izledik..24:00'da uyudu kuzum 01:00'da kalktı sonra 03:00'da tekrar uyudu 05:00'da kalktı ve tekrar 06:30'da uyudu ve sabah saat 09:00 da güne geceden kalma başladı balbööcüümm..şu an öğle uykusunda bebeğim..hakkaten zorlu bir süreç ama ilk bikaç günden sonra sanırım dahada kolay olacak..annenin bebeğe iyilik yaptığını düşünerek uzak durması bile yanlışmış bu sefer bebek hata yaptığını ve memesiz bırakılarak cezalandırıldığını düşünürmüş o yüzden mümkün olduğu kadar bebekle bir arada ve ona durumu izah etmeye çalışarak atlatmak gerekirmiş..
bu arada biz hangi yöntemi mi kullandık " biber salçası"..bi süredir aklımdaydı kesmek baktık ki dün yine yapıştı memeye bende hemen sürdüm mecbur..zaten memeyi o halde görünce almak istemedi yavrum ama tabii meme meme diye az ağlamadı gece..acı olmuş uff olmuş derken sabah ettik..
uyandı kuzum bu arada ben gidiyorum devamı var..

Hiç yorum yok:

Sayfalar