28 Nis 2011

viral enfeksiyon

yahu ne olsa bu virale mi yorarlar yada bu viral ne menem şeydirki bu denli çeşitli belirtilere bünyesinde beşiklik eder anlamadım gitti..1 haftadır balböcüümün sıkıntısı beni mahvetti yaa..kuzumun 1 gözü kanlanmış-sulanmış durumdaydı ateşle birlikte baş gösterdi onu tam hallettik derken diğer göze sıçradı neyse ama ateşi yok derken öksürük ve geceleri yutkunma güçlüğü derken şuruptu şuydu buydu idare ediyorduk ama 1 haftadır geceleri ona da bana da uyku yoktu belli sıkıntılı ama acaba huysuzluk mu ediyor yok yok memeden kestikya artçıları devam ediyor yok beni özlüyor naz yapıyor ayrılmak istemiyor derken dün artık ağlaması huysuzluğu dahada arttı öyleki hazır arabadayken yolu uzatalımda rahat bi uyusun dedik yok bu sefer kaşınmaya başladı bacağında minik bi-iki kabartı farkettim olacak gibi değil hadi acile dedik ama biz daha hastaneye varmadan uyuyakaldı bu seferde kıyamadık çünkü 1 hafta önce kontrollü vardı ve çok ağladı bu uykusuzlukla aynı şeyi yaşatmayalım dedik e bide madem uyudu doğru eve..neyse eve geldikten yaklaşık yarım saat sonra uyandı ve tekrar ağlamaya başladı, artık bişey olduğunun farkındayız ama ne??? Bu arada zaten arabadada kaşındığından vucüduna bakacaktım ki nihayet baktım ve yavrumun kolunda, bileğinde, dirsek içlerinde ve göbeğinde kırmızı kırmızı kabartılarla karşılaştıktan sonra iyiden iyiye sinirlerim bozuldu çünkü bir saat önce yoktu bunlar ve doğru acile saat 24:30..neyse muayeneden sonra sonuç viral enfeksiyona bağlı deri bilmemnesi yada küçük bir ihtimalle aldığı ilaçlar ki bunlar zaten her annenin çocuğuna ateşlendiğinde ilk verdiği şurup diğeride antibiyotikli göz damlası..neyse bize alerji şurubu verdiler ve kendi doktorununda onayıyla içtiği şurup sayesinde zeynom günler sonra rahatça uyuyabildi ama ben uyuyayım mı gidip bozulan sinirlerimi mi aldırayım yoksa uykusuzluktan 1 haftadır geceleri yavruma kızdığıma mı yanayım bilemedim...

Hiç yorum yok:

Sayfalar