14 Nis 2011

siyah..

Siyah renk olmasa noolurdu bizim gibilerin hali..
siyah rengi kurtarıcı olduğu için değil siyah olduğu için sevenlerdenim ama sanki kurtardıkçada daha bi hayranlığım artıyor..
arkadaşımın düğünü var ve ben yine elbise bakıyorum ve bilin bakalım her seferinde dönüp dolaşıp hangi renge geliyorum..sanırım bir tane daha siyah elbisem olacak çünkü ben yine dayanamayıp siyah giyicem gibi geliyoo..ya nedir bu bayanların derdi elbiseylede bitmiyor yok ayakkabısıydı yok çantasıydı yok takısıydı sonu gelmiyoo yaa..gerçi bu durumdan bi şekilde haz duyuyorda olabiliriz yani başka bişeye bu kadar kafa yormuyoruzda iş alışverişe giyime vs.. gelince daha bi cin kesiliyouruz sanki..aslında yavru kuşlardan şööyle rahat bi alışverişede hasretiz ama olsun kimi zamanda internet yetişiyor imdadımıza..gerçi ondada bedeniydi -boyuydu bazen sıkıntı olmuyor değil ama bize alışveriş olsunda nasıl olursa olsun...

Bu arada bitane sipariş verdim valla umarım iyi olur bilin bakalım ne renk?

Hiç yorum yok:

Sayfalar