15 Nis 2011

boşa giden zaman

Dün bi yapı marketteydik birkaç şey hakkında firkir almam gerekiyordu..neyse biraz bakındıktan sonra birini buldum ve ben daha sorumu soramadan bir önceki müşterinin işlemini tamamlayıp geleceğini söyledi ama o gelene kadar biraz kassak akşam yemeğini çıkarırdık aradan..sonra geldi ve adamcağaz hakikaten yardımcıda oldu sağolsun ama on an aklıma tıpkı böyle durumlarda hepimizin geldiği gibi -bir mağazada neden ihtiyacın olduğunda bir kişi bile bulamazken, ihtiyacın yokken 8 kişi birden sanki mağazayı sırtlayıp götürecekmişsin gibi tependen ayrılmaz!!! – yok valla bazen hakikaten ayarımız yok..kaldi ki şu devirde en çokta zamana ihtiyacımız varken....neyse bu arada zeynomda bizimleydi onsuzda geçmemiş olduğundan giden zamana acımadım ama bazen hakikaten zamanımız yok yere çalınıyor resmen.. geçenlerdede kızıma bi mont buldum hatta çok yakıştı balböcüüme neyse bi büyüğünü alıcaz mağaza müdürü çalışanlardan birisine rica etti gidip getirmesi için neyse bekliyorum tabii ben.. bu arada zeynepte babasıyla oyalanıyo ama vakit geçti falan o arada kadın bi baktı montu getirmesini söylediği çalışan halaa orda afalladık neyse meğer çocuk diğer çalışanın getireceğini sanarak hiiiç üstüne alınmamış ve ben ööyle boş boş beklemişim..müdürde bi yandan benden özürdileyip duruyo..hiç problem değil haftasonu normaldir kalabalık falan dedim ben (ciddende böyle durumlarda problem çıkarıp kimseyi üstelikte orda üç kuruşa maaşa çalışan bir genci asla ve asla kırmam) neyse çocuk gitti yine epey bi bekledim bu arada babası zeynoyu (alışveriş merkezindeydik) halaa oyalamaya çalışıyo derken çocuk bu seferde kadının var dediği bedeni bulamamış .. boşa beklediğim zamana bi kez daha yanarak alamadan çıktım artık mağazadan halbuki kuzumla oyun yerinde daha fazla vakit geçirmeyi planlamıştım ama neyseki onlarında keyfi yerindeydi..

Hiç yorum yok:

Sayfalar