27 Nis 2011

23 Nisan

Fotoları halledince yazıyım dedim ama ben bu gidişle fırsat bulamicam galiba ama olsun gecikmeden iki satırda olsa yazmak istiyorum..

hatta başka şeylerde istiyorum zeynebimin ve onun gibi tüm çocukların mutlu ve aydınlık bir geleceği olsun istiyorum, hepsi iyi insanlarla karşılaşsın,hiç üzülmesinler istiyorum hatta tüm bunlardan önce hepsi sağlıkla sağlıklı ortamlarda büyüsün istiyorum..

ne çok şey istedim di mi??

biz hava serin olduğundan dışardaki kutlamalara gidemedik çünkü balböcüüüm rahatsızdı biraz..o yüzden damla ablasıyla birlikte ufak bi program yaptık gordiona gittik,yemekli, müzikli,trenli ve bol balonlu bir 23 Nisan geçirdik.
minik meleğim senin ve tüm çocukların 23 Nisan çocuk bayramı kutlu olsun..

fotoğraflarımız geldii..


çaktırmıyo ama koraycıımın diğer elide çanta balon vslerle dolu..

Hiç yorum yok:

Sayfalar